Pages

Thursday, February 28, 2013

ආදරය සුන්දර වරදකි.


ආදරය සුන්දර වරදකි.

බොහොම කාලෙකට පස්සේ මටත් හිතුනා පේස්ට් එකක් ලියන්න වෙනදා වගේ නෙමේ දැන් ගොඩක් බිසි ඒක නිසා බ්ලොග් වලට ලියනවා තියා රැවුල කපා ගන්නවත් වෙලාවක් තිබ්බේ නෑ ඒත් ඉතින් හැම දේම වෙනස් වෙන ලෝකේ බිසි එකටත් නිදහසක් අරගෙන මල් සරා මාමා හොරෙන්ම මටත් විද්දා මල් දුන්නෙන් ඊතල හතර පහක්ම ලෝකය ගැන ගැඹුරු විදියට බලන්න පුරුදු වෙලා හිටපු මටත් උනා නොවැ ඒ කරනා පැත්තකින් තියලා ඔටුවෙක් වෙන්න. සින්හලෙන්ම කියනවා නම් සප්ත මහා සාගරය, කයිලාස කූටය අතරෙ නරියෙක් වෙලා හිටපු මේ මා නැමැති පoචස්කන්දයට ඇ ඉදිරියේ හාවෙක් වෙන්න උනා. කොටින්ම කියනවා නම් මම දැන් පෙම්වතෙක් පිලිවෙලට අදින්න පලදින්න , කතාව බහ විතරක් නෙමේ ගමන් විලසයත් මේකි නොකි සියලුම දෑ දැන් ඉතින් ලතාවකට කරන්න වෙලා. හැම දේම වෙනස් වෙලා. ඇත්තටම දැන්නම් මට හිතෙනවා ආදරය සුන්දරම වරදක් මද කියලා. මොකද ජීවිතය ඔහේ යනකොට වසන්තය මගෙන් දුරස් උනා එතකොට මම වසන්තය මුදල් වලට භාර දුන්නා වසන්තයට මම ලොකු මුදලක් ගෙව්වා. නමුත් පමාවු වසන්තය මාව හොයා ගෙන එනකොට මම ඒක තුරුලු කර ගත්තා. දැන් මම සදාකාලික පෙම්වතෙක් එ ඔබ නිසා ඔබගේ ආදරය නිසා, පැහැදිලිවම මම දන්නවා ඔයාව මගේ කර ගන්න මම ඔනම දෙයක් කරනවා එහෙම වුනොත් ඇත්තටම ආදරය සුන්දරම වරදක් නේද?  

No comments:

Post a Comment